Beoordelingen van Trattoria da Giorgio Voorhout

Recente recensies

5.0
Dolly
24 juni 2026
Jan Regeer
22 juni 2026

Eten was lekker, bestellen was makkelijk en het werd snel gebracht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Herman
20 juni 2026

Keurig opstond bezorgd. Wederom prima verzorgd en lekker. Thx.

Adrien de Boer
18 juni 2026

Lasagna was heerlijk, prima portie en warm geleverd.

Mirjam
18 juni 2026

Bedankt voor de heerlijke pizza's. De lekkerste uit heel Voorhout

Postma
17 juni 2026
Desire
17 juni 2026

Zoals altijd perfect

Charles Pelt
14 juni 2026

Omdat de piza diavolo niet meer op menu staat een andere samengesteld. Pizza pepperoni met extra salami en extra kaas , was een traktatie

Karel van der Zalm
12 juni 2026
Charlotte
11 juni 2026

Lekker zoals altijd. Kreeg helaas wel penne ipv spaghetti

Liesbeth
11 juni 2026

Pizza viel tegen. De bodem was niet luchtig. Deze was plat en zwaar wat ten koste gaat van de smaak. Bezorging was keurig op tijd.

Jolanda Kranenburg
8 juni 2026

Lekkere pizza’s en snelle levering. Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dana
7 juni 2026

Zoals gebruikelijk, super!

Ans
7 juni 2026

Heerlijke pizza's weer, goed warm en bezorgd door n vriendelijke jongeman precies op tijd. Complimenten weer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Diede
6 juni 2026

Eten zelf was erg lekker, helaas meer dan een uur op moeten wachten en 2x achteraan moeten bellen.

Yoella W
6 juni 2026

Pasta carbonara is heel goed en ook de pizza’s en pasta met zalm

Hogenes
3 juni 2026

De ravioli met ricotto en spinazie is een aanrader!

Marco
31 mei 2026
Dolly Van der maat
31 mei 2026

Was heerlijk

JW
25 mei 2026

Altijd perfect! Tot de volgende keer!

Robert
20 mei 2026

Ik vond een pizza een beetje te ver doorgebakken. De andere pizza,s was erg lekker.

Peter
17 mei 2026

Was smaakvol echter wel een verzoek of vraag . 1 pizza bij ons is altijd glutenvrij echter wij kunnen het niet zien aan de buitenkant is dat misschien aan te passen

Lys
17 mei 2026

Het was echt heerlijk en ze bezorgden precies op het tijdstip dat ik had aangegeven, ook al konden ze het eigenlijk later bezorgen :)

Erik
16 mei 2026
George van der Geer
15 mei 2026

Heerlijke pizza's!

Ans
10 mei 2026

Complimenten dat we zijn gebeld dat ze 10 minuutjes later kwamen, we hadden n bestelling gemaakt. De pizza was lekker warm en de bezorger erg vriendelijk. Bedankt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chantal
10 mei 2026

Heerlijk gegeten, we waande ons ineens even in Italië, zon op t gezicht, pizza in de hand.. we hebben genoten!

JJ
7 mei 2026

Absolute top plek, zelfs binnen 10min bezorgd!

Peter van Leijen
6 mei 2026

Alleen maar complimenten! Pizza altijd goed van smaak en kwaliteit, geen vette hap, wat je vaak ziet bij pizza dat het vet er vanaf druipt, maar hier niet. Altijd versteld van de kwaliteit.

Natasja
3 mei 2026

Salade met gekruide kip. Er zaten wel 3 stukjes kip in en dat voor 9 euro. Beetje jammer

Rik
23 april 2026

Keurig op tijd en kwaliteit was weer goed.

Edwin
20 april 2026

Bezorging duurde meer dan een uur (zonder status updates). Op het moment dat ik wilde gaan bellen om na te vragen of de bestelling goed ontvangen was kwam de bezorger net aanrijden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan Guijt
19 april 2026
Jack
17 april 2026

Heerlijk gemaakt, goed op temperatuur. Perfect!

W&Y
17 april 2026

Heerlijk gegeten, goede kwaliteit en snel geleverd zeker voor een vrijdagavond! Bedankt

Edward
14 april 2026
Erik
13 april 2026

Prima pizza en pasta . Precies op tijd ook dat we aangegeven hadden .

Ans
12 april 2026

Eigenlijk alleen maar complimenten. Heerlijke, hete pizza's, netjes op tijd bezorgd. Kortom, een heel tevreden klant

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marfried
5 april 2026
Kortekaas
4 april 2026

Ruim een uur gewacht en toen werd de pasta bezorgd in een geplette verpakking waardoor de saus eruit liep. (Heb eerst een bericht gestuurd via Instagram, maar geen reactie ontvangen)

Leo Verhoeff
29 maart 2026

Heerlijke maaltijd voor 2 personen besteld. De ravioli tartufato was fantastisch met heerlijk vers brood en kruidenboter. Ook de casarecce alla Sienese was niet te versmaden. We komen zeker bij jullie terug.

Freek
27 maart 2026

Superlekker en altijd topkwaliteit

Xandra
27 maart 2026

De bezorging duurde lang maar het eten was heerlijk!

JW
25 maart 2026

Perfect zoals altijd. Tot de volgende keer!

Rob Caspers
20 maart 2026

Niets aan veranderen. Is al perfect!

Janneke
19 maart 2026

Super lekker eten en nog perfect op temperatuur bij bezorging!

Niels
16 maart 2026

Pizza Pazza SPECIAAL! Fantastisch lekker

John
15 maart 2026
Marcel Floor
14 maart 2026

Heerlijke pasta en lasagne gegeten met extra kip en binnen 20 min bezorgd, tot de volgende keer 👍

Diana
12 maart 2026

Het was heerlijk! Het warme broodje bij de pasta maakt het helemaal af!

J. & A. Kort
1 maart 2026

Beste pizza's in de regio. We zullen hier nog vaak bestellen.

Dolly Van der maat
25 februari 2026

Alle 2 de pizza's waren verrukkelijk!

Harold de Vries
24 februari 2026

Het is gewoon goed, wij vinden het de beste pizzeria in de omgeving

AK Vermeer
22 februari 2026
Nienke
22 februari 2026

Zoals altijd hele lekker pasta en pizza gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jarige Job
22 februari 2026

De geleverde bestelling was top! Lekkere pizza's! Zeker voor herhaling vatbaar!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jetty
20 februari 2026

Heerlijke pizza

Constant Morien
19 februari 2026

Heerlijke pizza en lasagne en snel bezorgd

Van de Berg
18 februari 2026

Pizza koud en een half.uur telaat geleverd

Blankespoor
17 februari 2026

Super lekker en snelle bezorging!

Nelis
16 februari 2026

Ik weet niet wat er met de Pizza Pazza gebeurd is maar dit was volgens mij altijd een dubbelgevouwen shoarmapizza. De pizza die ik kreeg was met shoarma maar verder niets bijzonders behalve dat de kaas er uitgehard bovenop zat. Ik schrap deze van mijn favorieten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Trattoria da Giorgio

Beste Nelis, Even naar uw bestelling gekeken en ik zie dat u een pizza Pazza (normaal, 32 centimeter) had besteld. De pizza die u omschrijft is de pizza Pazza Speciaal. Deze is wél dubbelgevouwen en heeft meer ingrediënten dan alleen shoarma. Hopelijk heeft u door deze reactie wat meer verduidelijking omtrent uw recente ervaring. Mvg Joeseph Trattoria da Giorgio

Laura
15 februari 2026

Voor ons evenement wilden wij graag pizza laten bezorgen voor onze gasten. We hebben de dag van tevoren de pizzeria op de hoogte gesteld van onze grote bestelling (13 pizza's). We hebben op de dag van het evenement, zoals met de pizzeria afgesproken, onze bestelling vroeg in de middag online geplaatst. Later bestelden wij er nog 2 pizza's bij. Ze hebben gereageerd op mijn notities onderin de bestelling, dus communicatie was supergoed. Ze hebben ook alles precies op tijd geleverd en we kregen gratis 2 San Pellegrino-waterflessen en 5 bakjes knoflooksaus. De pizza's waren heerlijk en de service heel goed! We raden Pizzeria da Giorgio echt aan!

Ruud
12 februari 2026

Kwamen heet aan, op tijd en alle 4 waren erg lekker!

M Bloemendaal
9 februari 2026

Pizza was niet echt watm .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tina Metzelaar-Porter
7 februari 2026

Georgio’s Voorhout levert altijd heerlijke eten, altijd goed op temperatuur,, de kwaliteit is altijd super & de bezorgers zijn erg netjes & vriendelijke. Dit is onze ‘Go to’ Italiaanse restaurant ook al eten we thuis 👍🏻

Felix Verlinden
31 januari 2026
Mirjam
30 januari 2026

Bedankt! Het was weer heel lekker, zoals altijd!

Albertine
28 januari 2026
Freek van der Heemst
26 januari 2026

Altijd super kwaliteit pasta en pizza. De insalata capresa viel wel wat tegen.

Jeroen van Jaarsveld
17 januari 2026

Ik had een Pizza Calzone besteld maar kreeg een Pizza Tonno speciaal. Maar omdat die erg lekker was vond ik het niet erg.

Sylvia
14 januari 2026

Vooral de pasta's zijn erg lekker! De winkel is (al heel lang) een bouwput en ziet er niet uit, maar de service is goed en eten van goede kwaliteit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jolanda
11 januari 2026

Zoals altijd lkkr

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jose
5 januari 2026

Prima was lekker en mooi op tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marry
3 januari 2026

Ander half uur op een pizza wachten en dan is ie ook nog lauw.

Natasja
1 januari 2026

Altijd goed lekker snel en warm bezorgd. Deze keer was er echter niet veel te zien van de extra bestelde kipfilet. Er zat weinig tot niets aan kip op de pizza. . Jammer want de kip is juist erg lekker

Riet
27 december 2025

Heerlijke pizza en snelle bezorging! 👍

H
18 december 2025

Was er snel en de pizza’s waren heerlijk!

Henny van Gennip
12 december 2025

Heelijk en op tijd volgens afspraak

Louis
5 december 2025

Heerlijk en bezorgd door een topper! Colin echt een vriendelijke en vrolijke bezorger!

Hans N
5 december 2025

De twee oven pasta's waren heerlijk. Ruim voldoende, smakelijk en lekker warm.

Roos
4 december 2025

Hai Giorgio hier Roos 🌹 het eten was WEER super!! De pizza margaritalekker genoeg kaas en saus erop , hun weten echt hoe het moet ! Mensen twijfel niet ! Wil je Italiaans ..? Zoek Niet verder want je hebt m gevonden ! Dit is dr beste Italiaan voor heel Voorhout / en de bollenstreek 😁🌹 Thank me later 😁😂👊🏽

Aria Kortekaas
1 december 2025

De pizza’s werden wat later bezorgd dan aangegeven. Dat kan gebeuren, maar de pizza’s kwamen bijna koud aan. Heel jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mathieu
27 november 2025

Heerlijke pasta - snel geleverd !

Mernaz
24 november 2025

Net zo altijd heerlijk! Smaak vol! Giorgio is de beste! 👌🏼👌🏼👌🏼

Willem
22 november 2025

Heerlijke pizza, warm en op tijd bezorgd.

Familie Jansen
17 november 2025

Prima kwaliteit en snelle bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erik
17 november 2025
Albertine
13 november 2025
Benjamins
13 november 2025

We bestellen hier al zo'n 10 jaar ! Altijd perfecte maaltijden gehad !

Tycho Westerhout
25 oktober 2025

Bedankt weer voor de top pizza’s en uitstekende service! 👍🏻👍🏻👍🏻

Hans
23 oktober 2025

Super snel geleverd en heel lekker. Top.

Erik
23 oktober 2025

Eten was zoals gewoonlijk weer top. Ook nog een extra 🌟 voor de bezorger die door weer en wind de bestelling heeft bezorgd.

R
18 oktober 2025
Ruud van Overbeek
16 oktober 2025

Lekkere pizza's, niet vet, op tijd bezorgd en goed warm bezorgd!

Chantal
14 oktober 2025

Altijd netjes geholpen Zelf met 1 x een foute pizza gewoon een hele nieuwe bezorgd. Echt top deze pizza’s, voor mij altijd pizza Giorgio dubbelgevouwen met extra knoflooksaus erbij 🙏

Martijn Geurts
8 oktober 2025

Altijd goed !!

Henk van Collenberg
26 september 2025

Voor de verandering eens geen pizza op woensdag, maar 2 overheerlijke pasta gerechten op donderdaf besteld, het was - zoals verwacht - weer heerlijk en helemaal top!

Angela
24 september 2025
Dolly Van der maat
19 september 2025

Het waren heerlijke pizza's weer hebben ervan gesmuld!

Anne
19 september 2025

Heerlijke pizza's. Bezorging precies in het opgegeven tijdvak.